آموزش افزایش قد مرحله مقدماتی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منوی اصلی
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درباره ما
تمامی کالا ها اورجینال و دارای ضمانت کیفیت می باشند.
لینک دوستان
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 26
:: بازدید ماه : 115
:: بازدید سال : 167
:: بازدید کلی : 2149
آموزش افزایش قد مرحله مقدماتی
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 57
نویسنده : ایرانی

مرحله 1- تمرینات مقدماتی

در این مرحله 6 تمرین به منظور آمادگی شما براي برنامه ورزشی حرفه اي، در دو دوره يآینده ، طراحی شده است. این مرحله نباید نادیده گرفته شود ویا جایگزین شود . همه تمرینات این دوره باید دوبار در روز ، یکبار صبح بعد از بیدار شدن از خواب و یکبار هم شب قبل از خواب به مدت 7 روز متوالی انجام شود . همه ي تمرینها باید در 15 دقیقه به پایان برسند . براي نتیجه گیري بعد از شروع تمرینات منظم ، نباید آن را متوقف کنید . حال اگر واقعا براي افزایش قد جدي هستید تمرینات را شروع کنید
*** همان طور که شما مشاهده خواهید کرد ، این تمرینات مقدماتی به تلاش بسیار کمی نیاز دارد و نباید منجر به خستگی شود ، این تمرینات براي آماده سازي مفاصل طراحی شده اند تا تمرینات سخت تر منجر به خستگی نشوند .
همچنین توصیه میشود در کنار این تمرینات ورزش هاي نظیر قدم زدن ، دویدن ، تنیس ، شنا ، دوچرخه سواري ، هند بال ، فوتبال و یا ورزشی که باعث فعال شدن عضلات گردد انجام شود.


 

1 قبل ار خروج از رختخواب در صبح ( قبل از رفتن به تختخواب در شب ) ، در -1 حالت دراز کشیده ، دستها و پاهاي خود را ( مطابق شکل ) تا حد ممکن بکشید ، انگشتان پا به سمت پایین تخت و انگشتان دست به سمت بالاي تخت، سپس در حالی که همه عضلات شما کشیده شده است بدن خود را به طرفین بچرخانید .

افزایش قد


 

 

1-2 در تختخواب بمانید ، به پشت دراز کشیده و دست خود را زیر باسن قرار دهید سپس پاهاي خود را به بالا کشیده طوري که پایین تنه ي شما در هوا باشد و وزنتان روي پشت و آرنجتان باشد . در این وضعیت که پاهایتان بالا است حرکت دوچرخه را انجام دهید ، هر بار حرکت را به مدت 60 ثانیه ادامه دهید .


 

1 مطابق تصویر بنشینید ، در حالی که هنوز در تختخواب هستید سرتان را به سمت -3 جلو برده تا چانه ي خود را به قفسه سینه بچسبانید . ابتدا سر را به سمت چپ و سپس راست و جلو حرکت دهید ، این چرخه را چند بار انجام دهید سپس چند بار مخالف حرکت کنید ( راست - چپ - جلو ) مفاصل گردن باید شل باشند .


1-4 باستید ، دستها را به صورت عمود بر بدن باز کنید و دستها را در دایره اي به قطر حدود
60 سانتی متر بچرخانید ، دستها را باید کاملا به طرفین کشیده و آرنج خود را خم نکنید و دستها را به وصیله مفاصل شانه بچرخانید ، بعد از انجام چند حرکت دست خود را بصورت مخالف بچرخانید . در هر چرخش دستان خود را تا جاي ممکن بکشید .


5-در جایی باستید که اطرافتان هیچ مانع و دیواري وجود نداشته باشد ، سر خود را به عقب کشیده و دستان خود را به طرفین باز کنید وآانها را بکشید ، تمرین را با حرکت بالا تنه ي خود به سمت چپ و سپس راست شروع کنید .دستان خود را سفت و مستقیم نگه دارید . این حرکت نوسانی را ابتدا چپ - راست و سپس راست - چپ انجام دهید . حرکت را صاف و طبیعی انجام دهید و در حین حرکت دستها را تا حد ممکن به طرفین بکشید و بدن خود را تا جایی که میتوانید خم کنید . این حرکت را به مدت 60 ثانیه تکرار کنید سپس دست خود را دور گردن غلاب کرده و دوباره حرکت را براي 60 ثانیه ي بعد انجام دهید .


قیمت پکیج آموزشی شامل تنها حرکات ورزشی افزایش قد  11,800 تومان

خرید آموزش رفع کوتاهی قد  / اورجینال


 

قیمت  محصول صرفا آموزش ورزش های خاص افزیش قد حتی بعد از بلوغ : 7,000 تومان

خرید آموزش افزایش قد در منزل


قیمت پکیج دیگر ما که در مورد حرکات خاص افزایش قد است قیمت: 19,800 تومان که می توانید از لینک زیر سفارش دهید.

خرید افزایش قد  برای سنین بالای 18 سال


 

قیمت پکیج دیگر در مورد روش های تضمینی افزایش قد قیمت: 3,700 تومان

خرید آموزش  حرکات افزایش قد




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: